Reklam

Vakit Haber

Flickr Images

About Veronica

2014 ün En İyi Antivirüs Programları


8. Avast! AntiVirus : Oldum olası zor durumlar dışında kullanmaktan hiç haz almadığım bir antivirüs yazılımı. USB bellek virüslerine karşı kendisi oldukça ilgisiz. Tarama hızı bana göre iyi değil ve kimi zaman virüs içermese de kötü yazılım gibi davranabiliyor.
7.G Data AntiVirus : Bilişim fuarında ücretsiz olarak dağıtılmıştı. Ben de merak ettiğimden denemek istedim. İşin açıkçası antivirüs program ara yüzü insana güven vermiyor. Oldukça hafif yani sisteme pek yük bindirmeyen bir yazılım olarak görünse de işini iyi yapan bir yazılım görüntüsü vermedi bana.
6.AVG AntiVirus : Avast ın bir başka versiyonu diyebiliriz. Arayüzü farklı olsa da virüs tespit etmede ve temizlemede çok başarılı sayılmaz. Zaten daha sonra kurduğum antivirüsler bu yazılımın yakalayamadığı onlarca zararlı yazılım tespit etti.
5.F-Secure AntiVirus : En eski dostlarımdan F-Prot tan sonra kullanmak için tereddüt ettiğim antivirüs yazılımı. Çünkü F-Prot bazı virüslü dosyaları temizlerken kullanılamaz hale getiriyordu. Neyse aklımda soru işaretleriyle programı kurdum ama korktuğum başıma gelmedi. F-Secure programı kendini günümüze adapte etmiş. Sahte web sitelerine karşı korumada yetersiz ama sistemi çok fazla yormadan çalışıyor.
4.Norton AntiVirus : Antivirüs dünyasının babasıdır kendisi. Ama daha önceki yıllarda çıkardığı sürümlerindeki bilgisayarı kağnı haline getirmesi sebebiyle kullanıcılar uzaklaşmıştı. 2 ay önce yeniden test etme şansım oldu. Artık sistemi sömürmüyor eskisi gibi ama disk taraması yıllar sürecek gibi hissettiriyor.
3.Kaspersky AntiVirus : Geçtiğimiz son 2-3 yıla kadar favorimdi. Ama ücretleme konusunda biraz abarttı. Yani antivirüsler içinde en fazla ücret talep eden yazılım firması oldu. oldukça başarılı bir antivirüs olmasına rağmen fiyatı kullanıcıları kendisinden uzaklaştırdı.
2.Eset Smart Security AntiVirus : Sistemi yormadan çalışan, oldukça hafif ve hızlı aynı zamanda da her zaman tetikte bir antivirüs yazılımı kendisi. Oldukça başarılı ancak az sonra okuyacağınız antivirüs yazılımına göre virüs yakalama ve temizleme skorlarında biraz geride.
1.Bit Defender AntiVirus : Bit defender programı için ise söylenenler azmış diyorum. Çünkü yüklemeden önce 2014 ün en iyi antivirüslerinden şeklinde lanse ediliyordu. Nedense reklamı yapılan şeylere karşı antipatim var ama deneyince gördüm ki gerçekten 1.liği hak ediyormuş. Kullanıcı arayüzünün basit olması, ücretinin diğerlerine göre makul olması ve sistemi kasmaması en iyi artılarından.
Kısacası şu anda bir antivirüs seçecekseniz en başta Bit Defender, olmadı Eset Smart Security öneriyorum. Teşekkürler.

 Birdahaki Yayında Görüşmek Üzere 
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder